Sunday, September 30, 2012

My First Kleenex Ultra Soft Fresh Scented Experience



OK, cakap pasal rumah saya sajalah.. Masalah Malaysia ni besar, belanjawan 2013 pun baru dibentangkan.. jadi usah kita peningkan kepala dulu..

Jadi, dalam bilik air, saya selalulah gunakan tisu.. Kita ni akan gunakan tisu untuk lap permukaan yang tertentu kan..

Jadi, pemilihan tisu tu amatlah penting...









Kita kan selalu berangan, kalau boleh bilik air kita ni ada ala-ala rupa dalam hotel.. tak pun gaya ala-ala bali ke, ala-ala perancis ke..

sebab tu setiap kali masuk hotel, rajin jugak saya ambik gambar dalam bilik air hotel hehe



Ok, sekarang dah tak payah berangan..

Lepas baca entry ni, sila cepat bertindak ye

Sebab masa ada kurang dari 24 jam je lagi

Sebab mungkin impian kita boleh jadi kenyataan...

Sebab Facebook Kleneex Malaysia sekarang ini tengah mengadakan Peraduan
"Refresh your Bathroom With Kleenex"


Jangan main-main, hadiah yang ditawarkan memang lumayan...


3 orang pemenang akan memenagi Grand Prize yang mana setiap satu daripada mereka akan menerima

RM10,000 Bathroom Makeover
1 Tahun supply Kleenex Ultra Soft Fresh Bath Tissues 
2 Muka surat di dalam majalah Parenthood untuk mengceritakan pengalaman anda bersama Kleenex..

Apa tunggu lagi...

Cepat sebab tarikh tutup peraduan adalah hari ini 30 September 2012...

Mudah saya, cuma beritahu Kleenex dengan cara yang mudah

Mengapa anda patut diberi bathroom makeover.. -- (nak translate in Malay bebetul tak pandai)

"Why you would want a bathroom makeover" in no more than 420 characters..

Mudah kan..

layari Facebook Kleenex Malaysia sekarang


Laman Kleenex Malaysia: http://www.kleenex.com.my/

1 comment:

Asma Ahmad said...

The worst public toilet I pernah jumpa - terminal bas Larkin. that was more than ten years ago. tapi skg ni tak tau camne keadaannya. hopefully makin elok.

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez