Friday, March 02, 2012

This would be the last entry for Yusry and Lisa's wedding...

cos now the pictures are all from my relatives' camera.. ;)


i ambik yang penting2 je ok :). gambar dengan sedara mara biar kenangan abadi chewahh... 




ade orang tanye, abang aaron ni datang ke.. datanggg...!! tapi i tak tau.. stress hehehe.. tengok2 cousin2 i tag gambar depa ambik dengan Aaron, and got to know also Aaron balik lambat.. confuse macam mane lah i boleh tak nampak hehe




Stephan Rahman Hughes... macho tu kan ;)



my cousins with Lisa's grandma.. yang berbaju biru tu.. Halil Chik, I called him Uncle Halil, also related to us.. Kalau sape yang kenal, Uncle Halil nyanyi lagu Bunga Melati..

Comel kan... ni gambar mase ramai dah balik.. even i pun dah balik.. Emir pun dah panggil-panggil.. lame sangat kene tinggal;d

The cute couple again....


With my auntie (my mum's sister) and anaknya. 

ok tamat sudah semua gambar-gambar.. kita doakan semoga rumahtangge yang mereka bina berkekalan hingga akhir hayat.. insyaAllah...





2 comments:

Mama Zharfan said...

me singgah cuci2 mata tgk pics :)

Ummi Dania Yasmine said...

me pun cuci2 mata tgk entry u :-) semoga mereka berbahagia sehingga hujung nyawa....

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez