Tuesday, January 17, 2012

Upon request - Fried Mushroom

You all ni kan, malu tau i.. kalau lah gambo makanan yang i tunjuk tu gambar makanan yang susah nak buat, mintak resipi tu tak pe lah jugak.. sesungguhnya dan sebenar-benarnya, entry i sebelum ni tak dak langsung terpikir orang nak tanye resipi ape hehehe..


tapikan sebab orang tanya, kenelah jawab walaupun segan i.. :)


senang je, beli je mushroom, i siap nak masak tadi, baru lah best sikit, tapi tengok mushroom dah habis pulak.... bile dah beli mushroom, basuh mushroom tu (harus lah basuh kan, buang segala mala apa yang terlekat)..


Lepas tu, campur je dengan tepung Kentucky ni ..



Gaul dengan Telur...

Goreng sajaa...

Siap!!!

Mane ada resipi.. Semua nyer dah siap, tinggai nak goreng je :)





6 comments:

.:HalogAmora:. said...

haaaaaaaaaaaaaaaaa ok thank very mucho mira :D

@e_da said...

memang sedap mushroom salut tepung ni kan.. ranggup dan ada rasa.. sedap lak tgk nanti nak buat la

Mama Zharfan said...

tiba2 me rasa lapar heheheh

e.l.i.s.s.m.i.e said...

laa yer ker. boleh cuba ni :)

Nini D.. said...

i llliiikkkkkkkeeeee you kak.....tq!

BabyBooned said...

U guna oyster mushrooms ke mira?

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez