Tuesday, November 16, 2010

Salam Aidiladha to our readers... with a note...

 2009 Raya Haji @ Tokyo, Japan

First time raya tanpa suami di sisi.. ape nak buat, dah cuti Raya Haji jatuh pulak tengah tengah minggu.. Khamis Jumaat Sabtu macam macam kene buat.. Encik Husband mau cuti sampai Ahad, saya tidak boleh, jadi kate putus di buat.. raya asing-asing.. kesian Mak kat Melaka. kalau boleh mau je bawak Citra tu cari laki I kat Melaka.. tapi tak pelah.. only this time, lepas ni no more!!

Saya demam .. so tak de maknenyer nak tolong Mama kat dapur.. Emir pun malam ni tido ngan auntie2 dia.. i tak larat.. Tadi dah belasah makan ubat maksimum2 punye, kalau dia kate sebijik, i makan dua bijik.. sebab esok guarantee banyak sedara mara datang.. takkan nak duduk dalam bilik kot kan...

Sekian untuk berite hari ni..

Salam Raya Haji
dari Emran, Amira & Emir





   

5 comments:

Mama Zharfan said...

selamat hari raya mira & family
moga u cepat sembuh..Ammin

ashra said...

selamat ari ghaye..have a good rest too k?

ujie said...

selamat hari raya mira n family...semoga cepat sembuh mira...ko beraya tanpa suami di sisi...kami sekeluarga beraya di perantauan tanpa keluarga yg lain walaupn sekadar PULAU PINANG..:(

mommy nazeef said...

selamat raye aji!! ala..cian mira. demam ek..demam windu hubby kot. ahaks...

mama_umar_maryam said...

alamak..u jangkit i ke? huhu..get well soon dear, i pon hampir2 xberaye haji dgn hubby,hahahaha

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez