Wednesday, May 23, 2007



Sekarang Emir memang dah nakal, tak boleh duduk diam, ade je idea nak ke sane ke mari, cari barang, kutip barang, sepahkan barang, kemas tak pandai lagi.. paling die suke tengok SEMUT!! Mulut die pun dah boleh tahan dah.. banyak vocab baru kiterang dengar lately.. Expression muke die dah macam-macam tunjuk, dah pandai tunjuk muka marah, muke merajuk... video kat atas ni ambik dalam pukul 1 pagi.. Mase mengandung dulu, mira selalu cakap nak anak nakal tapi dengar cakap.. Looks like Allah memakbulkan doa seorang ibu.. :).. Sekarang ibu die tak sabar nak tengok anak die pandai jalan..

No comments:

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez