Monday, October 24, 2005

Wah, hari ini dalam sejarah, first time datang ofis paling awal sekali, siap kene bukak lampu lagi. Selame ni mase keje jadik lecturer tu pun bertuah laa aku nak datang awal. Ni semua sebab first time datang dari Melawati, takut jalan jem, sekali hampeh, tak jem pun. Dalam kete tadi punyer laa mintak jam, baru tau betape bestnyer jem...

So sementara tak de orang ni, mira nak meluangkan mase dengan berblog, kalau tak.. hehe, tak berani den.. okeh cya.. banyak dah keje tunggu ni.. ta daa

Hehe.. raye nak dekat..!!

No comments:

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez